Autor: 021.rs

Novi Sad
23.06.2020.
10:00 > 12:12
Miloš Vučević, u dva mandata gradonačelnik Novog Sada, tokom izborne kampanje ponovo je, angažovanije nego ranije, promovisao ideju izgradnje još jednog mosta na Dunavu kod Novog Sada.
  • /

    23.06.2020 22:32
    /
    za ovaj most se zalazu samo oni koji nisu iz nsa i dbovci.
    her flik ce morati pobeci iz grada kao i maja
  • Most

    23.06.2020 18:25
    Most
    Most tako daleko od obale krece na stubovima posto od tih stubova krece nova obaloutvrda.
    Pitanje da li treba most-treba! Da li ce on sam biti dovoljan od novih mostova? Nece!
    Da li ce pomoci? Hoce! Svi koji sa severa idu za BG/aerodrom/Macvu/Srem/Bosnu...ce koristiti ovaj putni pravac posto on ne zavrsava u Kamenici (niti su oni bitni u celoj prici!). Pravac krece od Zrenjanina, ide ka NS, ukljucuje se na Bul.Evrope na autoputu, ide kroz NS, ide preko novog mosta, ide u tunel kroz Frusku Goru ka Rumi i onda na Sabac i na Loznicu pa na Bosnu.
    Taj most je samo deo cele te price i nema tu plakanja.

    E sad, sto nama fali i most iza Petrovaradina (deo iste price Zrenjanin/NS/Loznica) i jedan most iza Futoga i jos jedan kod Nestina to je druga stvar. Svi ti mostovi su potrebni jos juce!!! I ne znam sta se sa njima ceka! Znaci nikakve arhitektonske zezalice, turite najobicnije mostove sa dve trake iza Futoga i kod Nestina i smanjicete guzve na Bulevaru za 50% garantujem
  • Oliver

    23.06.2020 17:58
    Podržavam svaku vrstu uređenja uz naravno poštovanje i uređenje zelenih površina...i naravno, ukoliko se obećano ne ispuni unarednih četiri godine, ljudi koji su to obećavali ne mogu više vršiti bilo koju funkciju u državnim organima
  • Anonimus

    23.06.2020 15:14
    Raša sa salaša
    Promenadi, ali ni Mekatoru, nije mesto tamo gde su podignuti. Svuda u Evropi, takvi tržni centri se nalaze na krajnjoj peiferiji ili, čak, izvan grada
  • Novosadjan

    23.06.2020 15:08
    Kad je u pitanju problem saobraćajne gužve na Bulevaru oslobođenja, prvo treba koristiti potencijal sadašnje ulice odnosno aktivno uklanjati vozila koja blokiraju desnu traku. Od šest traka na bulevaru se koriste četiri a problem se rešava sa samo malo angažovanja bez ikakve gradnje. Što se tiče mosta potpuno podržavam inicijativu, a stručnjaci neka procene koja pozicija je najbolja.
  • ns ja

    23.06.2020 14:58
    Ima smisla ova opaska da most treba pomeriti zapadno od predloženog, dakle ka Vetrniku , kako bi se prvo njegova dužina iznad kopna skratila - kao i troškovi. Drugo - takav most bi realno rasteretio postojeća tri.
  • Most umesto skele

    23.06.2020 14:55
    Prioritet i strateški značaj
    Pravi prioritet i strateški značaj je izgradnja mosta na potezu Begeč-Banoštar, a sve drugu su lični interesi upakovani u navodno opštu dobrobit.
  • Anonimus

    23.06.2020 14:41
    Ko god da bude gradonačelnik valjalo bi da pročita ovaj prilog...
  • Limanac

    23.06.2020 14:34
    Most je samo deo projekta Novi Sad na vodi.Sa ovolikim brojem odbornika u gradu, PGR Priobalja će se lako usvojiti do kraja ove godine,a onda sledi izgradnja.Prostor bivšeg Neimara i DTD-Kanala i prostor brodogradilišta će biti najexkluzivniji stambeno-poslovni kompleks u gradu.Kasnije i prostor Mornarice. S pravom,to je zaista najlepši deo grada.Treba ga urediti i izgraditi,ali da arhitekte naprave projekte u skladu sa prostorom-a ne da investitori odlučuju...Tu ima prostora za sve...
  • Dejan

    23.06.2020 14:33
    A uzvodno?
    Od Novog Sada uzvodno nema ni jedan most koji bi povezao dve obale u istoj državi. Ma 40 km od Novog Sada, u Bačkoj Palanci je most koji povezuje dve zemlje, svi između moraju da prave ogroman put kako bi došli na drugu stranu, a dve skele, u Futogu i Begeču nisu ni približno dovoljne. Most nam treba tu negde oko Begeča!
  • mlada vojvođanka

    23.06.2020 14:26

    Na crtežu to jako lepo izgleda ali ako se bude gradilo i izgradilo biće ruglo ispod toliko dugog mosta na suvom i to na najlepšoj zoni mogućeg gradskog akvaparka uz Dunav - Šodrošu! Umesto labudova, čaplji, pataka koji su samo najvidljiviji deo faune,da ne pominjem vodozemce i ostale male živuljke, uništiće se flora pa ćemo dobiti rupetine, parking, betonski otpad i sve ono što vidimo ispod mosta Oslobođenja od njegove izgradnje do danas! Bul.Despota Stevana je malo doterao to ruglo, ali i uništio okolnu floru do neprepoznatljivosti! Investitori su bacili oko i pokupovali zemlju oko Brodogradilišta i Šodroša tako da se bojim da uzalud sve ovo...
  • Stanoje

    23.06.2020 14:10
    To je samo trenalo nabrzaka baciti peska u oči glasačima. Ako još nismo svesni sa kime imamo posla onda smo stvarno debili.
  • bujke

    23.06.2020 13:56
    namoćor
    Projekat mosta je neopevana glupost, gradice se kao skadar na Bojani.
  • Ivan

    23.06.2020 13:47
    Ljudi,11mn EUR je određeno za exproprijaciju....u slučaju da ne prodje NS na vodi,Galens će dobiti za brodogradilište par miliona i svi namireni....logično je da most krene sa trase koja je bliža Futogu i Veterniku
  • Dr

    23.06.2020 13:42
    Očigledno niko nije ujutro išao u Kamenicu ili posle - 15-17 da vidite te gužve. Ceo beočin ide kroz mini ulicu. Pa divljaštvo vozača koji preko pune obilaze 50 automobila.
    Most je potreban. Deca pretrčavaju kada idu u školu. Ko to nije doživeo svaki dan kada ide na posao ne zna šta znači.
    A za godina Živana istražite buku sa splavova koji se čuju i do ledinaca a kamoli kamenice. To niko neće da sredi
  • Aleksej

    23.06.2020 13:10
    Tups
    Ne umeju ni maketu da naprave :D
  • Nina

    23.06.2020 13:09
    Hajde da ostavimo most za neko drugo vreme.Na primer kad budemo imali platu prosecnu od 900evra...Babo obećao.
    Vi ste nam to obećali.
    A taj novac usmeriti u izgradnju specijalističkih domova zdravlja,domova zdravlja ,kola hitne pomoći u regione gde vam ljudi umiru zbog nemogućnosti lečenja, povećajte fondove zdravstva da za neke niste država maceha i to Grdela a onda dodjite da vam obični gradjani ukažu na ostale probleme,od kanalizacije,otvaranja radnih mesta,zadruga....
    Ne bi li mi i naša deca bolje živeli a ne samo Vi i vaša deca.
    Država je zajednička i zove se Srbija a ne zbog vlasti Smrdija.
    .
  • Kika Bibić

    23.06.2020 13:06
    Most uopšte ne bi trebalo da ide preko Ribarskog ostrva. Pošto bi do njega vodio put preko Telepa, opet bi tranzit iao kroz grad. Dakle, priča o tranzitu je prva laž. On treba da povezuje Galensovo naselje sa nečim preko puta. Šta će Kameničani na Telepu? Ribarsko ostrvo i prostor mornaričkih kasarni treba da ostane rekreativna zona, tu ništa ne treba da se gradi i Novosađani moraju to da odbrane. Sve ostalo su MUĆKE.
  • Raša sa salaša

    23.06.2020 13:05
    O kakvom mi planiranju i rasterećenju saobraćaja pričamo?
    Gradonačelnik je dozvolio da se na jednoj od najprometnijih raskrsnica u gradu napravi najveći tržni centar u gradu. Promenada je trajno začepila najprometniju arteriju grada. Zašto? Pa jer im se može. Jer je jedini interes novac. Jer su bahati šarlatani, od zla oca i od gore majke.
    A ovaj predizborni performans sa maketama? SNS kremaši i slatkorečivci se skupili da uz pićence laprdaju o nečemu o čemu apsolutno niko od okupljeih pojma nema.
  • Milosav Georgijević

    23.06.2020 12:50
    Ideji treba dorada
    Pokušao sam da razumem ideju mosta, koji je znatno duži iznad kopna (Ribarskog ostrva i Telepa), nego iznad vode, ali nisam razumeo razlog ovako skupog tehničkog rešenja, sa mnogo praktičnih nedorečenosti.
    Ideja mora imati varijante kao podloge za raspravu - diskusiju i kritike. Na odluku utiče i poslednje pitanje koje projektant sam sebi postavlja: koliko to košta?
  • Fruškaš

    23.06.2020 12:32
    Samoupravnik
    Zivane svaka čast
  • Vidoviti Limanac

    23.06.2020 12:28
    Profa?
    Profesor Bogdanović sa Vučevićem?!
    Interesantno....

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna